Tuesday, May 12, 2009

tetamu yang sangat diharapkan datang!!

Salam alayk!
syukur alhamdulillah dapat berada di sini. pada hari ahad lepas, badar n naqibah adakan lawatan ke PAYASUM( rumah anak yatim & miskin). Mula2 rase excited sangat nk pergi walaupun next week final exam!! pergi jela. dapat pahala. lagipun saya suka try benda baru. saya, fafa, n naqi kene conduct satu group nih.. sume perempuan! pada pendapat saya, kadang2 anak yatim ni xsedar yang diorang ni sangat..bertuah..kite kena sedarkan dorang..tapi xde la smpi sesi menangis-nangis..hehe.. ble dah habis muzakarah ilmu, saya bawak diorang pergi luar dewan.(kitorg bebas wat pemende pun). saya gabung group dengan beberapa group lain main bola beracun. tapi.. badar n naqib laki la jdi mangsa.. best jugak..
sebenarnye kan.. anak2 yatim ni sunyi sangat.. saya ade tanyer kt sorang niyh, best x dok sini? lepas tuh, dye ckp kalo xde orang wat program atau orang luar datang, mmg sunyi la hujung minggu.. lepak atas katil..kunjungilah mereka, ya.. n ade sorang budak kecik ni..dalam darjah 4 kot.. tyme saya bg muzakarah ilmu, susah sgt dye nk faham.. yela.. kecik lg kan.. tp harap2 ape yg saya bg tuh, tersimpan rapi dalam hati dan satu hari jadi mende berguna.. Insya ALLAH..
kunjungilah mereke..kdg2 mmg rase xde mende nk bg..tp ceriakan mereka pun sudah dapat pelbagai pahala.. antum sume tahu ke betapa besarnya pahala itu? (:

0 comments:

Powered By Blogger