Monday, August 24, 2009

bekal sayang dari US


tanah yang dijejak macam tak cukup. 'Cantiknya pemandangan kat sini!'..betul, ciptaan Allah hebat bangat! kalau dulu bila dalam Quran kata kita takkan jemu dengan nikmat dari syurga walaupun tinggal abadi dalamnya, susah acik nak percaya. Tapi sekarang, nah..Allah tunjukkan nikmat alam ciptaanNYA depan2 mata. Indah tau..sampaikan dah hampir seminggu kamera masih sentiasa di tangan, mengambil gambar yang diharapkan dapat menyampaikan isi dan mesej hati.

tak terasa rindu pada famili (jahat tak?) hehe..benar, mungkin Allah menggantikan kasih sayang yang biasanya acik dapat dari keluarga dengan kasih sayangNYA yang berjuta2 kali ganda manisnya. Manis sampai tak terasa sangat rindu dengan famili. Telefon pun tak nangis kan. Hebat tak Allah mengurniakan cintaNYA pada acik? ^_^

Wah, semoga kakak dan adik2 yang amat-amat acik sayangi berpeluang merasai manisnya perasaan tu..Bila kita rasa kita makin kehilanganNYA, di situlah kita mesti mencari kembaliNYA, sebab sekali Allah dah berpaling jauh dari kita, bilakah lagi peluang yang sama akan datang?


0 comments:

Powered By Blogger